Garmin nuvi1440T

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin nuvi1440T op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

david clercks 08-05-2012
Geschreven voor: Garmin nuvi1440T

Heb deze online bij GPSshop aangekocht en snel ontvangen. Hierover geen enkele klacht.
Ik heb eerder een Garmin gehad en die heeft mij gebracht waar is moest zijn. Deze doet dat helaas niet de ganze tijd. Ik had de reviews eerder doorgelopen en dacht den juiste gekocht te hebben maar er zijn toch diverse zaken die mijne vorige beter deed. Het signaal vind ik vrij zwakjes en naar mijn idee toch wat traagjes.
Mijn vrouw rijdt me een simpele TomTom en nu ik af en toe in haar auto rijd merk ik dat het beeldkwaliteit daarvan beter is dan van deze Garmin.
De opties die erop zitten zijn verder wel prima en voldoende om mij van naar mijn plek te begeleiden.
Ik heb diverse malen storingen gehad die na de reset weer verholpen waren maar die nu toch te vaak gepasseerd zijn waardoor ik contact opgenomen heb met mijn leverancier. We zijn nog in gesprek maar komen er niet geheel uit maar de service is ok want er is mij een nieuwe aangeboden. Ik mag ook een andere keus maken, wat ik zeker ga doen. Daarvoor ga ik mij eerst eens hier orienteren.
Weelicht hebben jullie ervaringen met andere merken. tomtom ken ik al maar ik zie ook diverse mio navigatiesystemen die een goede prijs kennen.
Wellicht kan iemand mj daar meerover zeggen.
Ik ga wel deze week een keuze maken.
Dus voor mij geen garmin deze keer.